piątek, 4 sierpnia 2017

Tradycyjny album, a może fotoksiążka. PRINTU.PL pomoże Ci znaleźć idealny prezent nie tylko dla siebie, ale także dla rodziny.



Od kiedy zaczęłam bardziej doceniać chwilę. Cieszyć się z drobnostek i żądać od życia więcej zaprzyjaźniłam się na dobre z aparatem. Zdjęcia mają dla mnie ogromną wartość. Lubię do nich powracać, przypominać sobie dobre chwile i śmieszne sytuacje panujące w momencie jego robienia. To jest właśnie ich magia. To, to, co kocham. To sentyment- KLIK.

Nie satysfakcjonowały mnie jednak za długo zdjęcia w wersji elektronicznej. Lubię przeglądać, zachwycać się i zawsze mieć je pod ręką. Wersja papierowa jest dla mnie idealna. I tu pytanie: Album tradycyjny czy fotoksiążka?

Firma Printu.pl rozwiała moje wątpliwości. W swojej ofercie mają fotoksiążki, fotoalbumy, minibooki. Znajdziecie tam również inspiracje na prezent z okazji ślubu, urodzin, chrztu, walentynek, wakacji, podsumowania roku, dnia kobiet, czy mężczyzn. To nie wszystko możecie stworzyć swoją własną fotoksiążkę z przepisami, a nawet drzewo genealogiczne rodziny.

W moim przypadku wybór padł na fotoksiążkę z moich odbytych dotychczas podróży. Ciekawi efektu? Zapraszam.
















Jak stworzyć swoją fotoksiążkę?


Projektu dokonujemy w bardzo łatwej aplikacji dostępnej na stronie. Pierwszym krokiem po jego otworzeniu jest wybranie dostępnego motywu, a jest ich naprawdę wiele. Jeśli mamy już konkretne wyobrażenie, co do ułożenia swoich zdjęć najlepszą formą będzie skorzystanie z pustych kart. Określamy szczegółowo dostępny rozmiar formatu,  ilość i kolor stron, rodzaj okładki oraz jakość papieru - błyszczący lub mat. Nie pozostaje nic innego jak dodawać zdjęcia i tworzyć projekt. Należy również wspomnieć, że prócz samych fotografii do projektu można załączyć grafiki oraz tekst. Po skończonej pracy nad fotoksiążką należy dodać ją do koszyka, uzupełnić dane adresowe, dokonać zapłaty i czekać na wymarzony prezent.





Mam nadzieję, że Was zainspirowałam. Ja zrobiłam prezent sama sobie i jestem zachwycona. Fotoksiążka jest bardzo dobrej jakości - wyraźne zdjęcia, napisy robiące wrażenie i co najważniejsze logo firmy na ostatniej stronie. Nie ukrywam, że w przyszłości powrócę do tej formy i zrobię taki prezent na urodziny moim bliskim. Akurat za niedługo szykuje się impreza, a dokładnie już mam pomysł na prezent urodzinowy dla mamy.


W jakiej formie lubicie zdjęcia- w wersji elektronicznej, czy papierowej?
 Album tradycyjny czy fotoksiążka?

24 komentarze

  1. Świetnie wygląda :) Wspaniała pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie pięknie się prezentuje. Muszę o takiej pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się taka fotoksiążka! Osobiście, jednak nie posiadam żadnej - raczej trzymam wszystkie zdjęcia na dysku, tylko wybrane są wywoływane do ramek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię w każdej wersji :)
    Fotoksiążka to fajna sprawa :) Bardzo je lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka fotoksiążka to doskonała pamiątka z wakacji, również ze ślubu i innych ważnych wydarzeń z naszego życia. Dziękuję za namiar na firmę która się zajmuje takim albumami.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie fotoalbumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam już tą stronę (i nie tylko) i fajna sprawa jako pamiatka z wakacji - zrobić taką książkę z wakacji w górach i mieć ją pod ręką czy na regale :) dobrze wracać do takich chwil ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama uwielbiam robić zdjęcia, oglądać je i przechowywać, gdzie tylko się da, zeby do nich wracać, kiedy tylko można. Dzięki nim mamy super wspomnienia. Jak już wspomniałam, ja uwielbiam tego typu rzeczy, ale moi bliscy niekoniecznie:( preferują bardziej "praktyczne" rzeczy. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    Fash- klik

    OdpowiedzUsuń
  10. That is really lovely!
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudna pamiątka 😍 niezapomniane chwile w jednej ręce ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są albumy i jaka pamiątka. Muszę zrobić moim dzieciom. Od urodzenia mieli zrobionych mnóstwo zdjęć ale ani jednego nawet nie wywołałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie albumy, foto-książki, ale jestem chyba dość wymagająca, jeśli chodzi o ich tworzenie i końcowy efekt. Najważniejsze jest chyba jednak, aby zadowoliła właściciela i to chyba się udało? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję ci za wskazówki czegoś takiego szukałam, bo chcę stworzyć taką pamiątkową fotoksiążkę 😊

    Pozdrawiam Justyna z Książko, miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  15. I like traditional album more, so I think this is a good choice :) i gave you follow :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne są takie książki, można na zawsze zachować wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fotoksiążka to zawsze dobry pomysł. Uwielbiam wywoływać zdjęcia w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia i bardzo fajna ta fotoksiazka ! Myślę, ze to umowna pamiątka :)

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie ciągle się ociągam żeby zrobić taką książkę! chcę bo mam już zdjęcia ślubne i to będzie piękną pamiątką :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałem taką fotoksiążkę wielokrotnie na różnych blogach :) Pięknie wygląda ta fotoksiążka :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna fotoksiążka i mega zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł, zrobiłam już podobny album urodzinowy w prezencie. Teraz wybieram zdjęcia do wydrukowania na płótnie by móc je powiesić na ścianie jak obrazy. Bardzo jestem ciekawa efektu. Robiłaś może takie ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.