wtorek, 10 marca 2015

Analiza kolorystyczna - LATO



Czy wiesz jakim typem urody jesteś? Wiosną, latem ,jesienią ,czy zimą? Jeśli nie, sprawdź to dzięki analizie kolorystycznej. Unikniesz  błędów w makijażu i łatwiej Ci będzie dobrać odpowiedni kolor ubrań.


Zwykle same najlepiej wiemy w jakich kolorach czujemy się najkorzystniej. Nasz wygląd wpływa na to jak odbierają nas inni ,ale również jak same postrzegamy siebie. Kiedy wyglądamy dobrze, czujemy się bardziej atrakcyjnie,a nawet pewniejsze siebie.
Jak uzyskać z łatwością te dwie cechy? Już Ci mówię. Znajdź kolorystykę w której będzie Ci idealnie do twarzy.
Typ chłodny:
- lepiej wyglądasz w srebrnej biżuterii
- stań w jasnym pomieszczeniu i sprawdź żyły na nadgarstku są one koloru błękitnego, fioletowego lub niebieskiego.

Typ ciepły:

- lepiej wyglądasz z złotej biżuterii
- twoje żyły na nadgarstku są koloru żółtego lub oliwkowego.




LATO


Oczy:
szare, szaroniebieskie, szarozielone.

Cera:
- jasna cera,
-różowieje na wietrze i w zimnie dni
-pojawiają się pieprzyki w odcieniu szaro-brązowym
- opala się na czerwono, ale potem pojawia się brązowo-różowy odcień.

Naturalny kolor włosów:
popielate brązy od jasnych po ciemne , mysi blond.

Idealny kolor farby do włosów:
jasny, platynowy, gołębi blond, ciemny blond, perłowy, mroźny blond.


Makijaż:
- podkład: jasny, porcelanowy,
- róż: chłodny, łososiowy lub beżowy,
- cienie:brąz, szary, pastelowe kolory z domieszką błękitu, zieleń, turkus, biel złamana różem lub wanilią, granat, jasne błękity, lilia, róż,
- szminka: wiśnia, burgund, chłodne odcienie czerwieni, fuksja.


Pasujące kolory ubrań:

od lewej: szary, ciemnoszary, antracyt, jasny piasek pustyni, khaki, taupe (kamienny), lodowaty różowy, różowy, złamana fuksja, czerwono-fioletowy, malinowy, morska zieleń, evergreen, szmaragdowy, morski, jasny morski, mocny morski, lawenda, złamany fioletowy, zgaszona purpura , barwinek, granatowy.

* propozycje pasujących kolorów od czytelniczek:
-szare błękity,
- chłodna cytryna.


Znana kobieta: chłodne lato to KATE MIDDLETON 



Któraś z Was odnalazła swój typ urody i ma taki jak ja ?

32 komentarze

  1. a co jeżeli lepiej wyglądam w złocie, a mam niebiesko - fioletowe żyły ? :) i z chęcią poczytałabym o pozostałych typach. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zapewne jesteś mieszanym typem - będzie też o nim notka :*

      Usuń
  2. Napisz pozostałe :D ja na pewno mam chłodny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama jestem chłodnym latem:) Na tej paletce brakuje mi jeszcze odcieni szarych błękitów, pasteli, odcieni chłodnej cytryny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tych kolorach nie wiedziałam. Dzięki za inf. :*

      Usuń
    2. Szare błękity rzeczywiście, przydałyby się na tej paletce. :-)

      Usuń
  4. Great post, and great colors of dresses. I love colors a lot. And have a lot colorfull dresses :D. Thanks, dear, for visiting my blog. Pls, keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny mój opis ;) Ja uwielbiam czerwienie, chociaż paradoksalnie nie noszę ich zbyt często...

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja raczej mam ciepły typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog
    zapraszam do mnie :*
    moze zaobserwujesZ?
    pozdrawiam

    http://meeaningoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super wpis:d również mam chłodne lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój opis. :D Będę tutaj zaglądać,
    pozdrawiam i obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie, Kate trafia z kolorystyka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam bardzo niebieskie żyły i rzeczywiście lepiej wyglądam w srebrnej biżuterii, ale mam brązowe oczka :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się taki typ urody :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna notka, chyba jestem takim typem, zawsze się zastanawiałam, dzięki za dobry opis i komentarz u mnie, ja również obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm nigdy nie myślałam, że jestem chłodnym typem ;) okazuje się, ze żyły na nadgarstkach mam niebieskie.
    Chętnie poczytam o innych typach urody, bo do chłodnego lata mi daleko ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice blog!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    MY PETITE CORNER

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny wpis! Napisz też o innych typach, chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie mogłam opanować jaki typ pasuje do mnie - mam naturalnie ciemnobrązowe włosy, prawie czarne oczy, opalam się na brązowo ale nie lubię złota, teraz mam platynowy kolor włosów i chodzę w niebieskim (który bardzo mi pasuje, żeby nie było;)). Żyły mam niebieskie na nadgarstkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno chłodny typ ,a jaki konkretnie to zobaczymy - będą kolejne posty to sprawdzisz sobie dokładnie, który opis pasuje :)

      Usuń
    2. świetnie, że pojawią się kolejne wpisy, bo mam kilka wątpliwości

      Usuń
  18. Bardzo fajna notka ;) Jestem pewna, że jestem latem, ale chyba ani chłodnym ani ciepłym.

    OdpowiedzUsuń
  19. I genuinely treasure your piece of work, Great post.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.